KLANTENSERVICE - BEROEMDE SCHILDERS


Bij beroemde schilders zijn we trots op onze klantenservice. Service staat bij ons hoog aangeschreven en we streven ernaar om u op elke vraag of wens van een antwoord te kunnen voorzien.


U kunt de status van uw bestelling ten alle tijden bekijken of opvragen door ons te bellen of even een mail te sturen. Gelieve er rekening mee te houden dat de schilderijen tussen de 3 tot  4 weken klaar zijn. De schilderijen worden dan verstuurd door de kunstschilder en deze worden dan door ons op een museum kwaliteit spieraam opgespannen, vernist en professioneel verpakt voor verzending  . Indien uw order gecompliceerder is, of u wenst wijzigingen aan te brengen, dan kan de levertijd meer tijd in beslag nemen. 


Wij willen onze kunstenaars niet overhaasten maar we bieden wel een acceptabel levertermijn. Als uw schilderij word verstuurd, ontvangt u van ons een bericht. De schilderijen worden binnen NL, BE en DE meestal de daarop volgende dag geleverd.



Verzending

De prijs van het versturen zit al in bij de prijs inbegrepen. U zult dus niet meer verrast worden door extra verzendkosten bij Wow beroemdeschilders. We werken uitsluitend met vooraanstaande koeriers zoals Efficient Logistics, DHL en UPS.


Hoe worden de schilderijen verstuurd?

Om er zeker van te zijn dat uw schilderij geen schade oploopt tijdens het transport, word elk beroemdeschilders zorgvuldig verpakt.


Binnen NL, BE en DE versturen wij de schilderijen opgespannen, verpakt in noppenfolie met een kartonnendoos hierom heen.
U kunt uw schilderij dus direct ophangen na ontvangst.


Naar overige landen versturen we de schilderijen opgerold in een harde plastic koker, zodat deze tijdens transport geen schade kunnen oplopen


Indien u meerdere schilderijen heeft verstuurd, worden deze allen apart verpakt om risico op beschadigingen te verminderen. Hiervoor brengen we geen extra kosten in rekening.


Al onze schilderijen worden vernist, zodat er een beschermende laag overheenkomt. Deze zal het risico op schade uiteraard ook verminderen.


Wat als mijn schilderij beschadigd tijdens het transport?

Indien er sprake is van beschadiging aan het pakket, gelieve het pakket te weigeren bij de koerier. Zodra wij het hebben ontvangen kunnen we een schadeclaim indienen bij de koerier. Wij zullen uw schilderij uiteraard kosteloos vervangen.


Wat kost het versturen?

Niets, het versture geheel kosteloos. Echter indien u een bulkorder wenst te plaatsen, u heeft specifieke wensen voor het versturen, of u bent een groothandelaar. Dan verzoeken wij u ons te contacteren voor een offerte.


Douane / Invoer kosten?

U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele invoer / douane kosten. Indien u buiten de EU woonachtig bent, dient u er rekening mee te houden dat dit eventueel extra kosten met zich mee kan brengen.

Binnen de EU gelden geen kosten omtrent het invoeren van producten.



Over de schilderijen


Signeert de kunstenaar het schilderij?

Ja, al onze schilderijen worden gesigneerd met onze handtekening . Indien u een ongesigneerd schilderij wenst of andere wensen, gelieve ons dit op voorhand te melden.


Zijn jullie reproducties copy rechten vrij?

U hoeft zich geen enkele zorgen te maken omtrent de copy rechten, al onze schilderijen zijn publiek domein. Mocht u toch ondervinden dat een schilderij binnen ons assortiment over copy rechten beschikt, gelieve contact met ons op te nemen.


Verkopen jullie prints of schilderijen?

Al onze schilderijen zijn 100% handgemaakt met echte olieverf, door een van onze geselecteerde kunstenaars. Wij doen niet aan drukken en printen, we maken ook geen gebruik van andere technische hulpmiddelen.Elk schilderij word handgemaakt.


Hoe lang duurt het voordat ik mijn schilderij krijg?

In het algemeen kunt u uw bestelling binnen 3 weken verwachten. Bent u niet woonachtig in NL, BE of DE dan kan de levering 1 week langer duren. Soms kan het geval zijn, dat een schilderij zeer complex of groot is. Dit kan dan meer tijd in beslag nemen. We zullen u hiervan tijdens het proces op de hoogte stellen.


Wat is de maximale afmeting die jullie leveren?

Onze grootste formaten in ons assortiment zijn 120 x 180cm. Echter kunt u hier altijd van afwijken omdat we geen limieten kennen qua formaat. Heeft u een speciaal verzoek omtrent een formaat, neem dan contact met ons op door middel van een offerte aan te vragen. Ook ieder ander gewenst formaat is bij ons mogelijk.


Mag ik bij een persoonlijke bestelling zelf het formaat uitkiezen?

Uiteraard kunt u uw eigen gewenste formaat aangeven. Onze kunstenaars zijn zeer flexibel omtrent uw wensen. Gelieve het formaat altijd af te ronden op 5cm of 10cm.



Wat als ik mijn eigen schilderij of een ander schilderij wilt laten reproduceren?

Dit is ook mogelijk bij beroemdeschilders, uiteraard moeten we eerst onderzoeken of er nog copy rechten zijn over het werk. We zien uw aanvraag graag tegemoet.



Betalen


Wanneer word mijn bestelling in rekening gebracht?

U heeft de mogelijkheid om vooraf te betalen via Creditcard, IDeal, Paypal, Sofort en Mistercash. Voor Nederland bieden wij ook de optie rembours. Tevens bieden wij de 100% niet goed geld terug garantie, zodat u geen risico’s hoeft te lopen indien u het schilderij toch niet mooi vindt. 


Wat is in de prijs inbegrepen?

Het schilderij en het verzekerd verzenden zit bij ons in de prijs inbegrepen. U heeft dus geen enkele extra kosten.


Hoe betaal ik mijn bestelling?

Al onze betaalmogelijkheden lopen via de gecertificeerde payment acquierer molly. U kunt gerust zijn dat elke internet betaling in een beveiligde omgeving word uitgevoerd.


Welke garanties levert beroemdeschilders?

Beroemdeschilders levert verscheidene garanties. Als u tijdens het bestel proces een verzoek indient voor een foto van het eerste resultaat. Dan krijgt u van ons een foto van het schilderij voordat het verstuurd wordt. Zo heeft u de mogelijkheid om aanpassingen aan te laten brengen, zodat het schilderij pas verstuurd word, als het geheel naar tevredenheid is. Normaal verzorgen wij deze controle op gekalibreerde schermen en het is altijd fijn als de klant meekijkt.


Als het schilderij na ontvangst niet bevalt heeft u 14 dagen de tijd om het werk te retourneren met een 100% niet goed geld terug garantie, minus de verzendkosten. Deze regel geld niet voor eigen composities en voor speciale formaten. De niet goed geld terug garantie is niet overdraagbaar aan derden.


Overige vragen?

U mag ons ten alle tijden contacteren indien u nog andere vragen.



Retourneren

Omdat 100% tevredenheid zeer belangrijk voor ons is, heeft u 14 dagen de tijd om uw schilderij te retourneren na ontvangst. Bent u niet tevreden dan krijgt u uw volledige aankoopbedrag terug.

Ook als u op voorhand een foto van ons heeft ontvangen van het schilderij, mag u het alsnog retourneren. 

Ook kunt u het schilderij retourneren om te laten bewerken. Deze bewerkingen mogen niet conflicteren met de originele instructies die aan de kunstenaar zijn doorgegeven. Mocht het schilderij desondanks niet bevallen, laten wij kosteloos een nieuwe voor u maken.

Alle schilderijen die geretourneerd worden dienen ongebruikt of in nieuwe staat te verkeren. Liefst in originele verpakking. Tevens raden wij aan om uw pakket met een gerenommeerde koerier te versturen met track and trace mogelijkheid. We geven geen teruggave van het aankoopbedrag bij het retourneren, indien het pakket beschadigd of verloren is geraakt door toe doen van de koerier.

Indien u nog vragen heeft omtrent het retourneren, gelieve contact met ons opnemen. Wij kunnen dit ook voor u verzorgen.


Beroemdeschilderijen retour tijdsbestek

Na het ontvangen van het schilderij, streven wij erna het aankoopbedrag binnen 1 dag na ontvangst door on te restitueren.  Zodra wij het aankoop bedrag aan u overmaken, ontvangt u een bericht van ons.


Onze retour instructies

Indien u een schilderij wenst te retourneren, gelieve ons op voorhand per email: info@beroemdeschilders.nl te contacteren.

In uw email vragen wij u aan te geven: naam van het schilderij, reden van retour en contact gegevens.